joi, 26 iulie 2012

Yves Rocher - Fruit de Noel (crema de maini)



              Hola,

     Am testat acesta crema de maini pana la aproape ultima picatura (ma gandesc sa tai tubul ca sa pot folosi tot continutul :) ) insa nu mi-am format o parere: daca imi place sau nu. Poate suna putin ciudat insa sunt "mandra" posesoare a unor maini uscate care transpira destul de repede (ca sa nu am mainile crapate folosesc creme cu o textura mai hidratanta si cu cat mai multa glicerina in ele si daca intra repede in piele cu atat mai bine :) ) sau poate sunt eu pur si simplu mai pretentioasa.



   Asta iarna mi-a parut rau ca nu am luat setul cu gel de dus si balsam de buze (cand a fost in brosura) insa in aprilie am gasit crema si gelul de dus cadou la revista Marie Claire la pretul de 12.99 lei.

 

  Crema de maini are o textura usoara cam lichida insa e nevoie de o cantitate mica de produs :).

   Ingrediente:



  Ce spun ei:



   Cantitate: 75 ml

   Are un miros fin, placut care rezista pentru putin timp pe maini. Asa cum am mai spus este nevoie de o cantitate mica de produs si este absorbita destul de repede de piele :). Puterea de hidratare este mica. Nu mi-a provocat alergii/iritatii. Nu lasa acea pelicula grasa/lipicioasa pe maini.

  Partea negativa e ca (am testat-o doar pe perioada verii) nu imi simt mainile suficient de hidratate si mi se mai crapa/aspreste putin pielea :( iar din acesta cauza de fiecare data cand folosesc crema trebuie sa pun si putina glicerina cosmetica in ea.



                         Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                 Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu