luni, 30 iulie 2012

Revicel - Crema anticelulitica cu ardei iute si alge marine



                         Hola,

     Am inceput razboiul impotriva celulitei deoarece a inceput sa-mi apara pe picioare in partea de sus insa nu datorita ingrasarii/slabirii sau datorita kilogramelor extra. Mai mult pentru ca de la o varsta orice ai face celulita incepe sa-si faca simtita prezenta nedorita.

 

   Pana acum nu am avut probleme cu kilogramele extra datorita hipertiroidiei si arderilor rapide insa datorita trecerii timpului nesuferita de celulita incepe incet incet sa-si faca simtita prezenta. Nu sunt o persoana care face sport insa prefer sa merg cat mai mult pe jos (ca doar mersul pe jos face piciorul frumos :)) ).

 


    Ingrediente:

 (click pe poza pentru a fi marita)

 Cantitate: 200 ml

  Pret: aproximativ 30 lei

  Instructiuni de utilizare:

 (click pe poza pentru a fi marita)

  Ce spun ei:

 (click pe poza pentru a fi marita)

    Parerea mea:

   Se gaseste destul de usor: pana acum am vazut aceasca crema in plafare. Imi place ambalajul vesel: are o nuanta de rosu destul de placuta cu caeva petale/picaturi de apa albe. Este confectionat dintr-un plastic rezistent. In interior are acel capacel alb care imi place destul de mult:



  Ambalajul este plin de informatii utile (asa cum se vede si in pozele de mai sus). Crema are culoarea piersicii/caisei coapte:



  Folosesc aceasta crema seara dupa dus. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Are o consistenta cremoasa si se aplica destul de usor (masand zona).

 


  Deoarece dupa dus porii sunt deschisi la scurt timp am simtit o fierbinteala/sauna in zona unde am aplicat crema (nu am o circulatie periferica buna). Aceasta fierbinteala dispare dupa cateva minute. Dupa ce aplicati crema pe zona cu probleme sa va spalati bine pe maini deoarece daca duceti mana la gura/ochi etc o sa va usture destul de rau (datorita ardeiului iute). O singura data nu m-am spalat chiar asa bine pe maini si m-am atins la coltul gurii...a fost o senzatie minunata :(. Iar daca aveti anumite planuri cu prietenul/sotul in seara aceea mai bine aplicati crema dupa ca sa nu fie "probleme" din cauza extractului de ardei iute :).
  Nu pateaza pijamaua/cearceaful. Atata timp cat este folosita cu regularitate crema pielea ramane fina/catifelata la atingere. Nu lasa pe piele acea pelicula grasa si enervanta. Este absorbita destul de repede de piele. Nu prea imi place mirosul insa sunt multumita de rezultatele obtinute dupa utilizarea cremei :).

    

         Daca o voi recumpara: DA
         Daca o recomand: DA


                                Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                         Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

3 comentarii:

  1. eu nu ma incumet s-o folosesc vara, ma arde prea tare si-mi ajunge caldura momentan :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu o folosesc zilnic din acelasi motiv :). O folosesc cam de doua ori pe saptamana vara si de 3-4 ori pe saptamana iarna.

      Ștergere
    2. eu folosesc aceasta crema de 2 zile dimineata si seara dar nu simt nimik nici o usturime sau fierbinteala am comandato dp net de la plafar.ro si ma gandeam sa nu cunva sa fie contrafacuta.

      Ștergere