sâmbătă, 14 iulie 2012

Mitchum - Advanced Control Roll On



            Hola,

    O sa radeti de ce m-a atras initial la acest produs: culoarea verde a ambalajului :) adica culoarea mea preferata.

  

   Initial l-am cam ocolit deoarece aveam acasa vreo 3 deo roll on incepute (unele aproape noi) si eram destul de multumita de Rexona (gen sapunel cum ii spune mama) insa la insistentele unei colege si dupa ce am citit cateva review-uri favorabile am zis sa-i dau o sansa :) iar la urmatoarea vizita intr-un hyper m-am dus direct la raionul cosmetice si l-am achizitionat :) iar de atunci il folosesc zilnic.

  

  Cantitate: 100 ml

  Pret: in jur de 14 lei

  Ingrediente:



   Se gaseste destul de usor in orice hyper/magazin.

  Se gaseste in doua variante: cu parfum sau fara parfum (momentan am fara parum).

  Deoarece sunt rea de caldura vara beau ingrozitor de multe lichide iar aceste lichide trebuiesc eliminate cumva...80% prin transpiratie :(. Mereu trebuia sa fiu atenta la urmele albe de deodorant de pe bluze sau sa le schimb des...o adevarata placere. Am incercat aproape toate deodorantele (roll on si solid) insa nu l-am gasit pe the one. O alta problema ar mai fi pielea mea sensibila care se irita destul de usor.

  Deja il testez de peste o luna, l-am testat atat cu bluze albe, negre dar si colorate. L-am testat la mare, pe vreme putin mai rece dar si pe canicula....concluzia: cred ca l-am gasit pe the one :)).

  Singura problema e ca uneori ma irit destul de rau la sub brat (ca un cos pe sub piele care ustura destul de rau   chiar si la cea mai mica miscare a mainii).

  Nu stiu cum functioneaza acest produs insa acum port mai mult bluze colorate fara grija petelor albe sau a transpiratiei abundente.

  Nu se termina la fel de repede ca si alte deodorante :). Dupa ce il aplic stau cu mainile departate de corp pana se usuca (nu este nevoie de mult produs).

  Nu mi-a stricat bluzele la sub brat asa cum am patit cu deodorantele solide :).

  Acum pe canicula aceasta am observat, spre marea mea bucurie, ca transpir mai putin la sub brat si nu mai am "baltoaca" aceea enervanta pe bluzele mai inchise la culoare.

  Acum il am peste tot: acasa la prietenul meu, in geanta, la munca, acasa...

   Daca il voi recumpara: DA
   Daca il recomand: DA



                   Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                 Kisses,
                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

3 comentarii:

  1. ieri am descoperit acest produs, numai ca in varianta solida! sunt foarte incantata de el. in ultima perioada am avut o problema, orice deodorant foloseam, in contact cu pielea, miroseam a transpiratie fara sa transpir macar. ieri am fost la o prietena si avea mitchum advanced control si m-am dat cu el, chiar dureaza 48 de ore, sunt data de ieri dimineata si inca nu am probleme! il recomand la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  2. poti te rog sa imi spui si mie de unde pot sa il iau mai exact? sau de unde ti l-ai luat tu..merci mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am luat din Auchan. Dar din cate am inteles il gasesti si in Cora.

      Ștergere