miercuri, 25 iulie 2012

Miss Sporty - Lasting Colour Nail Polish (220)



           Hola,

     Am cumparat aceasta oja la inceputul verii trecute atunci cand eram in cautare de o oja roz "mai cuminte" si cu sclipici :). Am gasit-o intamplator intr-un mic magazin din Big (Berceni) iar de atunci am folosit-o pana la ultima picatura :).

 

  Cantitate: 7 ml

   Nuanta: 220

   Valabilitate: 30 luni de la deschidere

   In mod normal nu face acele "bule" insa pentru aceste poze am "stors" si ultimele picaturi de oja din sticluta :(.






   Pentru a acoperi toata unghia este nevoie de un singur strat (eu aplic oja in doua straturi mereu). Rezista pe unghii aproape o saptamana (da folosesc o baza si un top coat). Sclipiciul este mic. Oja se inlatura destul de usor cu putina acetona :).

  Pret: in jur de 4 lei

  Pana acum nu am incercat multe produse Miss Sporty dar dupa ce voi mai termina din cele pe care le am cu siguranta voi mai incerca produse MS.


    Daca o recomand: DA
    Daca o voi recumpara: DA


                            Ce produse MS va plac? Ati incercat ojele MS? Daca da ce parere aveti?

                                                         Kisses,
                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu