sâmbătă, 7 iulie 2012

Lipton - Imperial Earl Grey (Black Tea)



              Hola,

        Da recunosc! Una din dependentele mele este: ceaiul :). Zilnic beau cam 4 cani de ceai indiferent de anotimp. Imi place inca de cand eram mica insa in adolescenta mi s-a parut ca ar fi pentru batrani si bolnavi insa cam acu 4 ani am reajuns la sentimente mai placute fata de ceaiuri :).

    In fiecare dimineata prefer o cana de ceai negru cu zahar brut si lapte pentru cafea iar seara un ceai de fructe relaxant. Pe timpul zilei uneori mai inlocuiesc apa cu ceaiul.

    Acesta este un mic review deoarece am numai cuvinte de lauda pentru acest ceai.

  


     Am achizitionat acest ceai din Mega Image in primavara. Deoarece in colectia mea predomina sortimentele de ceai negru in fiecare zi le rotesc.

   Pret: 10-14 lei

   Ingrediente: ceai negru 88%, aroma 10%, petale de nufar 0,5%, petale de galbenele 0,5%.

  Gramaj: 36 gr per cutie si 1.8 per plic

   Cutia contine 20 de piramide cu si cartonas, neambalate individual.



   Ceaiul nu este la fel de "pisat" in piramida ca in pliculetele obisnuite. Se pot vedea petalele de nufar si galbenele :).



   Imi place destul de mult cutia: in interior si stapetele.





  Interiorul cutiei imi aduce aminte de tapetul de pe vremea bunicii :).

 Cutia este plina de informatii utile:

 (click pe poza pentru a o mari)

   Acest ceai m-a impresionat in mod placut. Petalele de nufar si galbenele completeaza perfect ceaiul negru earl grey. E ca un mic rasfat dimineata: alaturi de cativa biscuiti sau prajitura :).

 




   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA

   Mai puteti citi despre acest ceai: aici



                                                Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?


                                                                       Kisses,
                                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu