miercuri, 18 iulie 2012

LIDL Time :)



          Hola,

    Azi am profitat de faptul ca inca mai e putina racoare (fata de saptamana trecuta) si am dat o fuga pana la LIDL.
    M-am cam suparat din doua motive: au atentat destul de rau la stratul de pufosenie al portofelului meu si pentru ca nu am mai gasit produse de make up Cien (mi-a ramas gandul la un fard mov/lila de data trecuta :( ).

  Nu am luat tot magazinul acasa insa m-am intors cu doua sacose de 8,50 kg O_o.

  Inafata de mancare, dulciuri si suc am cumparat:

 



  - trei perechi de sosete cu Hello Kitty la 12 lei (am avut mare noroc ca am gasit si marimi mai mari, 35-38)
  - balsam si sampon pentru par Cien  la 5 lei fiecare
  - apa de gura Dentalux (Soft Mint fara alcool) la 6 lei
  - pijama cu Micky si Minnie la 30 lei


    Pijamaua este destul de comoda (90 % bumbac). Deabea astept sa o testez :). Am mai vazut o bluza de toamna (ceva in jur de 30 lei) destul de vatuita, poate fi luata si peste haine intr-o zi mai rece, pe care sper sa o mai gasesc data viitoare :).


                       Ce ai cumparat ultima data de la LIDL? Sau ce te tenteaza?


                                                          Kisses,
                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

4 comentarii:

  1. vreau eu sosetele hello kitty cum fac ?

    RăspundețiȘtergere
  2. poti sa imi iei si mie ?? vreau sa iau legatura cu tine neaparat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Din pacate nu am cum sa te ajut cu sosetele Hello Kitty pentru ca nu mai sunt. Atunci cand le-am luat deabea mi-am gasit numarul si au mai ramas doar 2 seturi. :(

      Ștergere