marți, 31 iulie 2012

Gerovital Plant - Crema hidratanta



             Hola,

    De luna aceasta mi-am propus sa termin mai intai ce produse am achizitionat deja si dupa aceea sa cumpar altele :)...deja ma gandesc la un nou Project Pan (pe care sper sa-l duc la bun sfarsit). Cred ca am luat aceasta decizie si datorita faptului ca mai am putin si imi deschid un magazin cu produse cosmetice (de la geluri de dus pana la farduri sau spuma de par) este deja arhiplin si am destule produse pe care le-am folosit de cateva ori.

   Dar sa revenim la oile noastre: am achizitionat aceasta crema pentru ten asta iarna deoarece dupa ce am incercat cateva mostre mi-a placut destul de mult si chiar aveam nevoie de o crema hidratanta :).

  


  Pentru o vreme am uitat de ea in dulapiorul de cosmetice insa acum o folosesc seara de seara de vreo luna si ceva.



  Este un produs destinat ingrijirii pielii fetei si gatatului, o crema de zi intensiv hidrantanta. Ambalajul este tineresc (verde :) culoarea mea preferata) si este confectionat dintr-un plastic destul de rezistent.

 (click pe poza pentru a fi marita)

 (click pe poza pentru a fi marita)

  Cantitate: 50 ml

  Pret: intre 13 si 15 lei (depinde de unde o achizitionati)

  Ingrediente:

 (click pe poza pentru a fi marita)

    Parerea mea:

  + este un produs romanesc
  + nu contine parabeni
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + se gaseste destul de usor
  + este destinata persoanelor peste 20 de ani
  + hidrateaza tenul inca de la prima aplicare
  + are o consistenta usoara (nu incarca tenul)
 + imi place ambalajul
 + nu contine coloranti (are o culoare alba)
 + are un parfum placut (la fel ca si restul produselor din aceasta gama)
 + nu mi-a provocat alergii/iritatii
 + intra destul de repede in piele
 + se aplica destul de usor pe ten
 + lasa pielea sa respire






    O folosesc seara inainte de culcare. Pana acum nu am incercat-o sub fondul te ten.

             Daca o recomand: Da
             Daca o voi recumpara: DA





                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                          Kisses,
                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Am incercat toata gama cu floare de colt de la gerovital si sunt o mare fana pentru ca sunt super bune.sunt printre preferatele mele cand vine vorba de produse romanesti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac destul de mult :). Cel mai mult imi place: tonicul hidratant si aceasta crema :).

      Ștergere