marți, 26 iunie 2012

Watsons - Hand and Nail Cream (with Aloe Vera)



                     Hola,

         Luna trecuta am achizitionat aceasta crema pentru maini impreuna cu revista Marie Claire. Deoarece nu am mai incercat nici un produs Watsons am fost destul de curioasa in privinta cremei de maini si unghii.



   Oricat de mult as fi vrut sa-mi placa aceasta crema din pacate m-a cam dezamagit. Imi plac cremele de maini cu o consistenta mai groasa (de preferat cu glicerina) si care intra repede in piele. Poate sunt eu mai pretentioasa...

   Ingrediente:



  Cantitate: 75 ml



   Pro & Cons:

  + imi place ambalajul
  +/- are o consistenta putin cam lichida
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  +/- este absorbita putin mai greu de piele
  + nu pateaza hainele
  + se aplica destul de usor
  - nu imi place parfumul

 
   Daca o voi recumpara: nu cred (pe aceasta cu aloe vera)

  
                                    Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                            Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu