miercuri, 27 iunie 2012

Vichy - Normaderm Teint Foundation



              Hola,

     Pe timpul verii folosesc un fond de ten cu o nuanta mai inchis decat in restul anului. Ca sa ma asigur ca il termin prefer sa-mi cumpar la inceputul verii, daca vad ceva care ma tenteaza si nu l-am incercat :) me happy, un fond de ten cu o nuanta mai inchisa...vara aceasta nu prea m-am tinut de cuvant si am cumparat doua (Vichy si Rimmel).

  

   Pret: aproximativ 60 lei

   Cantitate: 30 ml

  Ingrediente:


   Ambalajul este sub forma unui tub:




  Nuanta: Clair.Nude 25





        Pro & Cons:

  + contine SPF 20
  + este un produs non comedogen, hipoalergic
  + contine apa termala Vichy
  + nu incarca tenul
  + se aplica destul de usor (inainte de fondul de ten folosesc o crema matifianta)
  + imi place ambalajul
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + se inlatura destul de usor
  - este destul de lichid (primul ingredient este apa)
  - folosesc si o pudra matifianta peste
  - dupa aproximativ 4 ore se observa ca am tenul mixt spre gras
  - putere mica de acoperire
  - este disponibil in 5 nuante
  + se poate doza destul de usor cantitatea dorita
 
  Imi place sa aplic acest fond de ten cu pensula sau cu degetele (cu buretelul are tendinta de a incarca tenul).

  L-am achizitionat dintr-o farmacie Sensiblu.

 

                              Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                  Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 
 



Un comentariu:

  1. Cand am deschis tubul, am crezut ca mi s-a stricat de la caldura, vazand ca-i atat de lichid! Intr-adevar pentru un ten cu probeleme nu e bun, avand putere mica de acoperire. Desi folosesc crema hidratanta inainte, mi se pare ca se topeste pe ten, trebuie intins bine, dar nu-mi luceste fata, desi am tenul mixt. Rezista bine la mine pe ten, uniformizeaza culoarea tenului.( folosesc si eu 25 vara).

    RăspundețiȘtergere