luni, 18 iunie 2012

Update + Small Haul



             Hola,

        Ce mai faceti? Cum suportati caldura? Sper ca aveti parte de zile racoroase pentru ca eu una nu prea ma acomodez cu caldura :(.
   Cand am plecat in concediu aici inca mai ploua si era rece :(:( dar am avut parte de zile insorite (cu o mica ploicica de juma de zi :) ). Am vizitat pentru cateva zile Moraitika si insula Corfu (Kerkyra, asa spun grecii insulei). Drumul...a fost destul de lung: aproape 24 de ore la dus (am facut si un mic tur al insulei) cu autocarul. Singurele parti mai proaste: pentru cateva zile dupa ce am ajuns m-a durut destul de rau coloana si spatele (datorita drumului si a vechilor mele probleme :( ) si in camera ne-au intrat tot felul de insecte (de la tantari pana la paienjeni)...proprietarii nu prea se omorau cu curatenia :(. Voi reveni cat de curand cu poze si mai multe impresii despre insura.

   Cand am revenit acasa deja planuisem o multime de postari insa calculatorul meu se pare ca are alte planuri...sursa si coolerul sunt pe duca (exact ca la inceputul anului). Sper sa reusesc saptamana aceasta sa ajung pe la Depozitul de Calculatoare pentru cele necesare si sa revin in forta :).

  In ultimele zile de concediu am iesit la un mic shopping de...unt de corp si balsam de par.

 

   - unt de corp Thai Spa cu mango (in jur de 9 lei)
   - sampon si balsam de par Elseve (setul, impreuna cu peria, a fost 25-26 lei)

   Luna aceasta pana acum am cam rezistat tentatiilor :) si sper sa o tin asa pana la sfarsitul lunii :).


                                                   Kisses,

                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. si eu am stat 24 de ore in autocar in drum spre grecia, am zis ca nu mai ajung :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde ai fost?
      Tampenia a fost ca de la agentie ni s-a spus ca ne cazeaza pana in ora 14:00 insa noi am ajuns pe insula cam la ora aia...dar de acum stiu pentru drumuri lungi recomand avionul :):).

      Ștergere