duminică, 3 iunie 2012

Sir Edward Tea - Forest Fruits



         Hola,

       Deja stiti cat de mult imi place ceaiul :)...mi-am pus in bagaj doua cutii dar sper sa-mi maresc colectia in Grecia :):).

      Sir Edward Tea se gaseste doar in magazinele LIDL.

 

  Cutia contine 20 de pliculete neambalate individual si fara snur sau cartonas.

  Gramaj: 30 gr per cutie si 1.5 gr per plic

   Pret: in jur de 3 lei

 

   Preparare: se toarna apa fierbinte peste plilculet si se lasa la infuzare timp de 7-8 minute.

   Ingrediente:

   (click pe poza pentru a o mari)

  Ceaiul are o culoare rosie spre roscat. Am ales acest ceai deoarece mirosea asa frumos (a fructe de padure) prin ambalaj insa preparat isi pierde aroma placuta. Imi place sa-l consum cu o lingurita de zahar. Este ideal pentru zilele mai reci.

  Despre acest ceai mai puteti citi: aici

   Daca il voi recumpara: posibil (am o lista lunga de ceaiuri pe care vreau sa le incerc).


                               Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                           Kisses,
                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. am incercat varianta ''green tea with lemon grass'' si desi aroma mi se pare usor artificiala, il beau destul de des pt. gustul puternic de ceai verde (care imi place tare tare)

    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie una nu imi plac ceaiurile verzi :(:(. Am incercat cateva si oricat de mult as fi vrut eu sa-mi placa acel ceai nu imi place gustul :( prefer o cana de ceai negru sau de fructe.

      Ștergere