joi, 21 iunie 2012

Gerovital Plant - BalsaMed (balsam de buze)



             Hola,


     Daca ar fi sa caut un inlocuitor pentru balsamul de buze Carmex l-as alege pe cel de la Gerovital Plant :).

 

   Mai mereu aveam buzele crapate :( si indiferent ce foloseam parca se incapatanau sa ramana uscate si crapate :(. Am incercat destul balsamuri fara nici un rezultat.

   Ingrediente: paraffinum liquidum, ozokerite, petrolatum, cera microcristallina, parfum, ceresin, menthol, tocopheryl acetate.

   Gramaj: 4.2 gr

   Pret: in jur de 5-6 lei

  

   Ce spun ei: "Calmeaza disconfortul creat de buzele crapate si uscate, arse de soare si vant datorita mentholului care actioneaza ca analgezic local. Uleiul mineral si vitamina E: hranesc in profunzime, protejeaza buzele si le asigura hidratarea necesara." (sursa: ambalaj)

  Ce spun eu:

  + este testat dermatologic
  + protejeaza, cicatrizeaza si calmeaza buzele (face ceea ce promite)
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + este incolor (perfect ca o baza pentru ruj/gloss)
  - la fel ca si Carmex mentolul este un pic cam puternic (ca si "parfum")

  Il am mereu la indemana. L-am testat atat pe timp de iarna dar si vara si s-au vazut rezultatele: nu mi s-au mai crapat buzele.

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                                Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. eu mereu sunt in cautarea balsamului de buze perfect..pana acum carmex varianta solida mi a placut cel mai muly si unul de la body shop,insa tot nu unt multumita pe deplin..l-am incercat si eu,insa pe impul iernii nu face fata buzelor mele crapte,insa acum var e numai bun pe purtat pe su ruj:)

    RăspundețiȘtergere