vineri, 29 iunie 2012

Fares (Ceaiurile Lumii) - Lamai verzi si portocale



            Hola,

      Me happy...de cand m-am intors din concediu am terminat destule produse (2 sampoane, 2 balsam de par, 2 masti pentru par, 2-3 geluri de dus incepute etc etc), acum imi pare rau ca nu am pastrat ambalajele pentru o postare de genul: ce am terminat luna acesta. Dar sper ca in iulie sa nu mai arunc ambalajele pana la sfarsitul lunii :).

    Astazi vreau sa va arat unul din ceaiurile mele preferate :).

  Pret: aproximativ 3 lei

  Cantitate: 40 grame (2 grame per plic)

  Cutia: contine 20 de pliculete fara snur si cartonas si neambalate individual.

 


   Ingrediente: flori de hibiscus, lemongrass, frunze de ceai verde, busuioc, flori de musetel, coji si ulei esential de portocale 2,3 %, coji si ulei esential de lamai verzi (lime) 0.4% .

   Ce spun ei: "Ceai natural din plante aromatice. Nu contine: coloranti, arome si nici alti aditivi. Culoarea ceaiului este culoarea naturala a ingredientelor sale, in special a florilor de hibiscus." (sursa: ambalaj)




   Preparare: peste un plic se toarna 200 ml de apa clocotita si se lasa 5-10 minute.

   Parerea mea:

  Este un ceai parfumat, imediat ce am desfacut cutia am putut simti un parfum placut de portocale si lamai :). Imediat dupa ce am descut cutia pentru prima data am si testat un pliculet iar toata bucataria mirosea atat de frumos...mi-a adus aminte de cand eram mica si iarna puneam coji de portocale si lamai pe calorifer sa se usuce. Are un gust placut acrisor (uneori il consum neindulcit). Are o culoare placuta datorita florilor de hibiscus...un roscat placut.

   Mai puteti citi despre acest ceai: aici

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA (momentan sunt la a 3 cutie).

 

                               Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                          Kisses,
                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu