marți, 19 iunie 2012

Din revistele lunii...iunie 2012



      Hola,

    In acest concediu pe langa o carte de citit mi-am luat si cateva reviste :). Nu m-au tentat multe reviste :), imi e dor de acele luni cand nu stiam ce reviste sa cumpar pentru/fara cadou :(.

    Joy cu cartea "Ultima scrisoare de dragoste" de Jojo Moyers (12.99 lei)

 

  Marie Claire cu crema de maini Watsons cu aloe vera (12.90 lei)

 

    Am cautat MC si cu alte variante de cadou de la Watsons dar am gasit-o doar simpla si cu rochie :(.


                                                 Ce reviste ati achizitionat luna trecuta?


                                                           Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu