sâmbătă, 2 iunie 2012

Avon - Japan Sake and Rice (face mask)



     Hola,

     Pana acum nu am testat produse Planet Spa insa incep sa-mi placa prea mult :). Azi am testat ultima mini masca pentru ten :) iar ca prima impresie: me like it chiar daca e putin messy la aplicare.

  

    Cantitate: 75 ml (varianta full size) si 7 ml (mostra)

    Pret: 26 lei (o puteti gasi si mai ieftin)

    Mod de aplicare: aplicati un strat uniform pe pielea uscata si curata, lasati sa se usuce (aproximativ 20 minute) si dupa aceea o indepartati.

   A se evita contactul cu ochii si radacina firelor de par.

   Ingrediente:

 

    Pro & cons:

 + are un parfum fin, placut
 + este o masca peel off
 - la aplicare este putin cam messy (are textura unei creme putin subtire)
 + se indeparteaza destul de usor
 - se aplica putin mai greu datorita texturii sale
 + lasa pielea fina/catifelata
 + tenul mi s-a ingrasat normal
 + nu mi-a provocat iritatii
 + calmeaza pielea
 - se indeparteaza destul de greu de pe haine/fire de par
 + parfumul se mentine pentru o scurta perioada de timp pe piele





       Ma tenteaza si varianta full size :).

                                      Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                   Kisses,
                                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu