miercuri, 28 martie 2012

Rimmel - Sexy Curves Mascara


     Hello,


   
      Dupa ce am citit cateva review-uri si tinand cont ca imi plac rimelurile de la Rimmel m-am decis sa-i dau o sansa asa ca l-am achizitionat cu prima ocazie (nuanta 001 black).




 


   Forma periutei m-a atras de la bun inceput:





Ce spun ei: ".Rimmel Sexy Curves Mascara Volume. Ofera de pâna la 70% curbare si genele plin de volum voluptuoase. O perie ce tripleaza si retine curbura genelor si o proteina care amplifica instantaneu volumul natural al genelor.Testat oftalmologic.Pentru ochi sensibili. "


Ce spun eu: 


+ imi place ambalajul 
+ periuta este sintetica 
+ rezista destul de mult 
+ nu lipeste, incarca genele (al meu s-a uscat destul de rau si a inceput sa incarce putin genele)
+ curbeaza putin genele
+ ofera volum genelor
+ se demacheaza destul de usor :) 
      

 ( un strat)

 (2-3 straturi)

  Pret: in jur de 25 lei
  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: DA


                     Ati incercat acest rimel? Daca da ce parere aveti despre acest produs?
                        
                                                            Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu