marți, 14 februarie 2012

Mini Haul

      Happy Valentine's Day!
   Zilele acestea am avut putin timp liber :) pentru un mic shopping. M-am inarmat cu multa rabdare pentru nametii si gheata de afara si un pulover gros pentru frig.

  


     Mi-a fost destul de greu sa aleg un singur sortiment de ceai iar cei de la Teekanne m-au ajutat destul de mult. Cutia contine cate 5 pliculete din 6 sortimente diferite de ceai: Irish Cream, Red Berries ( Cranberry & Raspberry), Winter Time (Fruit tea flavoured), Magic Moments, Orange Fresh si Earl Grey. Pret: 10 lei.

   De mult timp caut o sare de baie care sa nu miroasa frumos doar in ambalaj. Am gasit la DM (Balea) trei "pliculete" de sare de baie (cacao, wildrose & iris si lemn de santal si flori de migdale). Pret: 4 lei fiecare.

   Deoarece eram destul de curioasa de noile balsamuri de buze de la Gerovital Plant iar la DM sunt 4 lei (fiecare) si mi-a fost destul de greu sa aleg 1 maxim 2...le-am achizitionat pe toate 3 :).

   Am intrat in cea mai apropiata farmacie Catena sa-mi iau cateva pliculete de ceai Greenfield si m-am intors acasa cu un balsam de buze (voi scrie un mic review zilele acestea). Pret: in jur de 6.50 lei.

   Intr-un hypermarket am gasit o oferta la crema de maini si balsam de buze Neutrogena: amandoua la 16 lei. Crema de maini am mai avut-o (am scris aici despre aceasta crema), pentru ca mai am 2 creme de maini pe aceasta am facut-o cadou mamei mele :).

   Masca de fata Montagne Jeunesse - Chocolate Masque. Pret: in jur de 7 lei.

    Ulei de migdale dulci Hile (marca Auchan), pret: pana in 5 lei.

   Oja magnetica Flormar (nuanta MG 04). Pret: 12 lei.


        
                                        Kisses,
                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

2 comentarii: