sâmbătă, 25 februarie 2012

Mini Haul: Yves Rocher

      La inceputul lunii am dat o "mica" comanda Yves Rocher iar marti am primit avizul. Dupa ce am stat peste o ora la coada (am avut 3 persoane inainte) am primit comanda :) :). Cu greu am rezistat pana acasa (desi stau cat de cat aproape de posta) sa nu desfac cutia :)).

    In noiembrie sau decembrie am primit o oferta cu doua cutii pentru mancare si o cana termica (cred ca stiau ca vroiam o cana termica cu vernil). Am studiat oferta, am intrebat-o si pe mama daca vrea ceva si am dat comanda.

  

   Comanda contine:

 - Apa de toaleta "Naturelle" cu vaporizator, 75 ml
 - Gel de dus cu Jardins du Monde cu cacao (unul din preferatele mele)
 - Creion pentru ochi khol negru
 - Dermatograf duo (albastru si lavanda)

  Nu am mai incercat pana acum dermatografele:

  

    Prima impresie: imi plac ca nu sunt tari sau sa zgaraie, nuantele sunt placute.

   

     Cana si cele doua cutii pentru alimente:

   - cutiile:

    

   - cana (este perfecta pentru calatori sau daca nu aveti timp dimineata pentru cafea/ceai, deabea astept sa o folosesc)

 




       Am primit un gel de dus cu lavanda (JDM) si o apa de toaleta cu bujor:

 

    Sunt destul de multumita de produsele primite. Cu siguranta vor urma si alte comenzi. Voi reveni cu review-uri cat de curand posibil.

                  Care sunt produsele voastre preferate de la Yves Rocher? Ce va tenteaza din brosuri?


                                    Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. cum ti se pare cana termoizolanta? Mai exact capacul.. se inchide etans sau curge prin el? Ca as vreau sa mi le iau si eu. Merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, a mea picura foarte putin pe la capac (in partea de sus, de unde bei) dar cred ca cu timpul se poate slabi acel mic "capacel". Per total sunt multumita de cana :).

      Ștergere