joi, 23 februarie 2012

L'Occitane - Cherry Blossom hand cream

         Am primit aceasta crema de ziua de la o buna prietena si de atunci o folosesc zilnic. A fost dragoste la prima utilizare :).



    Daca nu ma insel am varianta de travel size.

   Cantitate: 30 ml

   Valabilitate: 12 luni de la deschidere.

 

     Pro & Cons:

 + este absorbita destul de repede de piele
 + miroase superb (a flori de cirese)
 + este nevoie de o cantitate mica
 + lasa pielea catifelata
 + mirosul se mentine pe piele
 + nu e grasa
 + destul de delicata cu mainile ( mi se crapa destul de usor si urat mainile)


     O folosesc de aproape 2 luni si singurul minus pe care l-am gasit a fost pretul. Mai puteti citi despre aceasta crema de maini: aici , aici .  Se gaseste in magazinele L'Occitane (eu le-am vazut in mall-uri).


             O recomand si cu siguranta o voi cumpara.
             Ati incercat aceasta crema de maini? Cum vi se pare?


                                        Kisses,
                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu