marți, 28 februarie 2012

Glam'Eyes Mascara - Rimmel

   La inceput am fost putin sceptica din cauza nuantei  insa dupa primele 2-3 utilizari a intrat in My Top 10 Favouriete Mascaras.

  

     Nuanta: 003 black emerald (pentru ochi caprui)

 


   Peria este dintr-un plastic destul de moale.
 

   Pro & Cons:

+ ofera putin volum genelor
-/+ lipeste foarte putin genele intre ele
+ peria este foarte flexibila cu peri mici din cauciuc
- primul strat nu se observa pe gene (doar o alungire a genelor)
-/+ la primele aplicari mi-a incarcat genele :( insa acum nu le mai incarca)
+ nu se intinde/curge
+ rezista aproape toata ziua
+ se demacheaza destul de usor

   In lumina puternica se observa reflexele verzi.

   Nu caut rimeluri pentru volum (am genele destul de lungi) insa nu imi pare rau ca l-am incercat.

  

      (fara mascara)

 

            (am aplicat cam 2 straturi de mascara)

   Pret: in jur de 25 lei

  Inafara de cel negru se mai gaseste in trei nuante de negru:

  - black emerald pentru ochi caprui
  - black ruby pentru ochi verzi
  - black safir pentru ochi albastri


    Daca il voi recumpara: da

                   Ati incercat acest rimel? Daca da ce impresie v-a lasat?


                                                Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu