duminică, 26 februarie 2012

Balea: Sare de baie bucura simturilor

    De mult timp cautam o sare de baie care sa nu miroasa frumos doar in ambalaj. Initial am intrat in DM pentru un sapun de bebe si noua brosura dar cum fetele erau libere am intrebat daca imi pot recomanda o sare de baie :).

   Recomandarea fetelor a fost:

      

     Ingrediente: maris sal, sodium hexametaphosphate, parfum, silica, CI 42051, CI 14720, CI 15985

    Nu am stat prea mult pe ganduri si am pus-o in cos (intru destul de des in acest DM si le cunosc pe fete). Acum imi pare bine ca nu am ezitat si am incercat-o.

    Mod de folosire: puneti sare de baie in apa calda, lasati sarea sa se dizolve.

 

   Temperatura optima este 36-38 grade C, iar durata baii 10-20 minute.

   Gramaj: 80 gr

   Plicul ajunge pentru 2 sau 3 bai.

   Pro & con:

 + se dizolva destul de repede
 + este extrem de parfumata (baia mirosea a ciocolata)
 - parfumul este prea puternic (cred ca daca puneam tot plicul renuntam la baie)
 + da o culoare placuta apei
 + nu usuca pilea
 - gama de "arome" este destul de mica (trei: cacao, trandafir salbatic si iris, lemn de santal si flori de migdale)

    Este destul de relaxanta dupa o zi de munca si frig.

   Pret: 3.99 lei


    Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: DA

      
                             Ati incercat aceasta sare de baie? Ce parere aveti despre acest produs?
                                

                                                      Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu