miercuri, 5 octombrie 2011

NOTD: Farmec nr. 4

        Nu am mai avut rabdare si luni am incercat oja Farmec :).



  Nuanta este nude dragut, imi aduce aminte de ciocolata :)).

 



  Pret: in jur de 5 lei
  Se gaseste destul de usor: hyperuri si magazine mici.
  Mi-ar fi placut sa aibe pensula/aplicatorul un pic mai mare.



   Am aplicat doua straturi.
   Farmec este un brand romanesc destul de important si cu o mare vechime :).
  Gramaj: 11 ml
  Valabilitate: 6 luni de la deschidere.

  Nuanta: nr. 4 (numarul nuantei este trecut pe eticheta de pe fundul sticlei).




   Am incercat si un model Konad insa mi-a iesit cam stramb :(:(:. Placuta Konad este: S9. Oja pentru modelul Konad este Flormar Nail Art NA01.

 

    Se usuca destul de repede.
 

     Daca o recomand: DA
    Daca o voi recumpara: DA

                  

                                             Kisses,
                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu