marți, 17 mai 2011

Crema zilnica hidratanta pentru maini Arnica Essentiel (Yves Rocher)

 
  
    La recomandarea unei prietene m-am decis sa-i dau o sansa acestei creme :) si nu regret acest lucru.
Poate fi achizitionata din magazinele Yves Roche (in Bucuresti este in Sun, Afi etc) sau daca aveti un catalog prin posta sau telefon. Daca nu ma insel e mai ieftina daca o comanzi prin telefon.

 

     asa arata tubul



  



   asa arata crema


     



   Cantitate: 75 ml
   Pret: 16 lei (pret intreg)

    Ce spun ei: crema hidratanta zilnica, menita sa va protejeje mainile si sa le intretina catifelarea. Mainile dumneavoastra sunt rehidratate, regasindu-si supletea si finetea.

    Ce spun eu: Nu imi plac cremele (de orice tip: ten, corp, maini etc) care lasa acea pelicula pe piele :(:( iar aceasta crema nu lasa acea pelicula pe piele. Se absoarbe destul de repede. Nu e nevoie de o cantitate mare de produs la fiecare utilizare. Imi place destul de mult cum miroase. Catifeleaza mainile. Pe timpul iernii mi se crapa mainile destul de rau...am incercat-o iarna trecuta si nu am mai avut probleme :):). Pentru mine nu e nici o crema ffff subtire dar nici una fff grasa...

    
    O recomand. 
    Daca o voi recumpara....sunt deja la al doilea tub si cu siguranta urmeaza al treilea :). 


    Ati incercat aceasta crema de maini? Cum vi se pare? 


                          
                                        Kisses, 
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. inca nu.... dar am auzit ca este buna
    pe aceasta ai incercat-o?
    http://yryandnykaboutnailsandothers.blogspot.com/2011/08/crema-pentru-maini-si-unghii-aslavital.html

    RăspundețiȘtergere