marți, 8 martie 2011

Unt de corp si Scrub de corp Fennel

    Hola :)

  In primul rand vreau sa urez un La Multi Ani...noua femeilor. Sper sa avem, toate, o zi minunata, plina de cadouri....asa cum si-o doreste fiecare.

  De ceva timp folosesc in proportie de 99% Body Butter Fennel.




Asa arata ambalajul (Sugar Body Scrub Coconut, Cucumber Melon Body Butter si Avocado Olive Body Butter).




(cand il cumparati recomand verificarea daca e sigilat, am vazut pe multi care nu au auzit de "Testere" si desfac produsul destinat cumpararii :(:( )




cam asa arata scrub-ul (la mine nu stiu de ce nu prea se vede in poza :( )



 asa arata untul de corp cu castraveti si pepene galben.


    Presupun ca le-ati incercat deja (imi spun parerea despre aceste produse pentru ca am intalnit cateva persoane care nu au auzit/vazut aceste produse si am primit multe intrebari) si stiti cat de frumos miros, cat de repede intra in piele, nu lasa pelicula aceea grasa pe piele. Scrub'ul e catifelat, daca masezi usor zona nu apar iritatii, dungi rosii etc.

Scrub'ul il folosesc de 2 ori pe saptamana pe tot corpul (exceptand fata).
Ce spun ei: crema exfolianta hidratanta Cocos. Aceasta Crema exotica indeparteaza celulele moarte de pe suprafata corpului cu ajutorul cristalelor de sare. Intensifica circulatia, lasand pielea neteda si catifelata. Instructiuni: Aplicati crema exfolianta pe corp in timp ce faceti baie sau dus si masati usor. Clatiti bine si apoi stergeti cu un prosop uscat. Recomandata pentru toate tipurile de piele. A nu se folosi pentru exfolierea faciala. Daca se produce contactul cu ochii clatiti bine cu apa curata.
Parerea mea: il ador. Cum am spus mai sus il folosesc de 2 ori pe saptamana. L-am folosit si inainte dar si dupa gel de dus masand usor zona. Imi lasa pielea fina. Miroase a cocos, dar e un miros placut.  Nu e nevoie de o cantitate mare de produs pentru a exfolia tot corpul.
Pret: in jur de 10 lei
Se gaseste destul de usor (magazine, superuri, hyperuri etc)
Cantitate: 200 gr
Il recomand si cu siguranta il voi recumpara.

Body Butter: il folosesc zilnic. Rar se intampla sa folosesc lapte de corp.
Ce spun ei: Crema de corp Fennel cu aroma de castravete si pepene protejeaza si hraneste pielea. Combina aroma proaspata de castravete si pepene cu ultul de shea pentru a catifela si hidrata pielea uscata. Aplicati crema pe corp dupa baie sau dus si masati usor. Asteptati cateva minutepentru absorbtia completa a cremei. Recomandata pentru toate tipurile de piele.
Parerea mea: cred ca e singura "crema" de corp de la care nu m-am iritat. O folosesc aproape zilnic (cel mai mult pe picioare). Nu lasa o pelicula grasa pe piele, se absoarbe repede, nu e nevoie de o cantitate mare. Lasa pielea catifelata. Are un miros placut si discret.
Pret: in jur de 10 lei
Se gaseste destul de usor (magazine, superuri, hyperuri etc)
Cantitate: 200 gr
Il recomand si cu siguranta il voi recumpara.


    Desi cred ca le-ati incercat deja (voi ce parere aveti?) dar mai sunt persoane care nu le-au incercat.

O zi minunata,
Mihaela

_PS: pentru intrebari si sugestii imi puteti lasa un comentariu sau un e-mail: mihaela.sunshine@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu