joi, 31 martie 2011

Review: Volumissime Carbon Black x 5 (mascara) L'oreal

   It's a love-hate relationshiop.

   







   La inceput imi placea insa acum nu. lipea, incarca genele asa de rau insa destul de repede a inceput sa icarce genele, se ia putin cam mult produs pe periuta sintetica si daca nu esti indeajuns de atenta poate "murdarii" machiajul (acele punctulete oribile de rimel pe pleoapa mobila sau inferioara). Se aplica ingrozitor :(.
   Dupa cateva ore incepe sa apara pe obraji  mici "bucatele" de rimel si nu am timp sa stau toata ziua cu oglinda in mana sa-mi retuses machiajul...mai ales la munca.  
  Cred ca singurul lucru care imi place e periuta.

     Asa se vede rimelul pe genele mele:

   
            fara mascara (scuzati spranceana si cearcanele)

   
                un strat

  
                 doua straturi


     Eu am nuanta carbone noir/carbon black.
     Cantitate: 8 ml

   Ce spun ei: Mascara extra volum cu ceramida R. De 5X mai mult volum si pigmenti de carbune pur.

   Pe acesta l-am primit...insa nu il voi recumpara. Probabil de cum va incepe vremea sa se incalzeasca putin va trebui sa retusez mult mai des machiajul. :(:(:( Noroc ca mai am putin din el :).


     Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?


       Kisess,
   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu