miercuri, 2 martie 2011

Preferatele lunii Februarie

   A mai trecut o luna :), calendaristic a inceput primavara.
Luna aceasta pe langa fondul de ten L'oreal Accord Parfait si baza pt farduri ELF cel mai mult am folosit urmatoarele:




 - Crema de fata Nivea Natural Beauty
 - Carmex (da se repeta, dar iarna si vara mi se crapa destul de rau buzele)
 - Krauter handcreme cu ulei din sambure de struguri si migdale
 - Farmec lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5
 - Alix Avien gel hidratant pentru indepartarea cuticulelor
 - Bioderma Sebium Mat fluid colorat (crema de fata...e foarte buna pt zilele cand nu am chef de fond de ten)
 - Fennel unt de corp cu castravete si pepene galben (o ador!)

Voi ce ati folosit cel mai mult luna trecuta?

O zi frumoasa,
Mihaela 

2 comentarii:

  1. am vazut la multe fete carmex,dar eu nu l-am vazut pe nicaieri in farmacii.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Modniza nu il cauta in farmacii, eu l-am gasit in Cora Lujerului, daca nu ma insel l-am vazut si in Auchan Militari. Incearca in hyper market mai intai. Pup

    RăspundețiȘtergere