joi, 31 martie 2011

My first Blog Award :)

       Me happy :):). Am primit primul meu Blog Award.




















Regulile acestui blog award sunt:
1.sa multumesc persoanei care m-a nominalizat: Multumesc Cristina

2. sa va spun 7 lucruri despre mine:

  1. Cred ca deja stiti: am un perus la care tin enorm de mult
  2. Sunt o capricoarna incapatanata :)
  3. Imi place sa calatoresc in locuri noi
  4. Prefer sa citesc cartea si dupa aceea sa vad filmul (cartile dupa care s-a "facut" filmul)
  5. Folosesc spaniola in fiecare zi
  6.  Nu imi place sa ma trezesc de dimineata
  7.  I like make up and nail design


    Dau mai departe acest Blog Award tuturos fetelor care nu l-au primit. :)


               Kisess,
      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu