miercuri, 9 martie 2011

Mini Haul de 8 martie

     Sper ca a-ti avut o zi minunata. :)
  Eram foarte curioasa cu noua gama de la Gerovital Plant (mai ales de Tonicul Hidratant) asa ca am profitat de DM. :) Mi-am achizitionat Tonicul si un ruj Astor. Am trecut putin si pe la un stand Flormar si mi-am achizitionat un gloss (o mica-mare dezamagire...o sa va spun imediat si de ce).




  Preturi:
 - Tonic hidratant 12,99
 - Ruj Astor 23,99
 - gloss Flormar Holographic 5 lei




Aceasta e nuanta rujului (nuanta 300). Pe ambalaj la nuanta scrie urmatoarele: Soft Sensation. Vitamin & Collagen.

Glossul Flormar...am spus mai sus o mica-mare dezamagire (recunosc ca l-am luat la pret redus dar...) se vede in poza de ce:



  Ii lipseste aplicatorul :(:(. Era sigilat cand l-am cumparat insa pana am ajuns acasa nu am avut cand sa-l desfac. Nu acuz pe nimeni...dar posibil cineva a dezlipit hartiuta delicat si a observat, dar daca a fost asa produsul nu ar mai fi trebuit vandut sau anuntat clientul. O sa ii schimb capacul cu aplicator cu altul de la alt gloss.




Dreapta: gloss Flormar Holographic nuanta 07
Stanga: Ruj Astor nuanta 300


    O seara minunata,
        Mihaela


PS: pentru intrebari si sugestii imi puteti lasa un comentariu sau un e-mail la adresa: mihaela.sunshine@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu