vineri, 11 martie 2011

Campania Gerovital Plant

     Cred ca ati aflat de noua gama de la Gerovital Plant , deci nu mai insist pe aspectul acesta. Va spun doar ca sunt creme fara parabeni , fara conservanti , fara alegeni si contin extract bio de Floare de Colt certificat ECOCERT Franta. Plantele folosite pentru obtinerea cremelor provin din culturi organice fara ierbicide,pesticide si alte alea, deci nu sunt culese "de pe camp" ca sa afecteze flora spontana si protejata de lege.
   
   De 2-3 zile incerc Tonicul hidratant cu floare de colt si sunt destul de multumita pana acum (urmeaza un review).

   Tocmai a sunat si la usa mea curierul cu plicul plin cu monstre.




  Plicul contine: un breloc cu o fisa pentru carucioarele din hyper/super market, un pliant, un autocolant si monstrele (cate 4 din fiecare) la urmatoarele creme:

       - crema antiimperfectiuni
       - crema antirid
       - crema hidratanta de zi
       - crema nutritiva de noapte
       - ser contur ochi si buze

   Nu ma asteptam sa le primesc asa de repede. Le asteptam spre sfarsitul saptamanii viitoare... :) Sunt foarte curioasa despre noua gama Gerovital cu floare de colt de cand am aflat prima data. Sper sa achizitionez si demachiantul cat de curand posibil.
Pe toate pliculetele e trecut 20 + ,deci mi se potrivesc toate, chiar si cea anti-rid care tot pentru 20+
Din seara aceasta o sa incep sa le testez si voi reveni cat de curand imi va permite timpul cu un review despre fiecare in parte. 


  V-ati inscris? Le-ati primit sau achizitionat din magazin? Cum vi se par?

 O zi minunata,
  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Mai mai mai, eu de abia acum am aflat ca ai blog. Rusine sa-mi fie!
    Mi-au ajuns si mie ieri mostrele, azi am inceput sa le folosesc si, momentan, sunt foarte multumita si incantata!

    RăspundețiȘtergere