vineri, 4 martie 2011

Bioderma Sebium Mat

      Hola chicas,


   Pentru ca nu cred ca voi putea intra in week end m-am gandit sa va arat ceva ce am descoperit de curand and me like it so much. Dupa cum va puteti da seama din titlul postarii e vorba de "Sebium Mat Fluid Colorat". Sunt zile in care nu am chef de fond de ten &co dar nici nu vreau ca tenul meu (mai ales fruntea) sa para oily.


asa arata ambalajul



imi place ambalajul ca e mai igienic




ce spun ei despre crema (in caz ca nu se vede o sa gasiti informatiile mai jos)



asa arata crema




   Am cumparat crema din farmacia Help Net la pretul de 50,20 lei (sau daca ai cardul lor la 47,60 lei).
  Cantitate: 40 ml
Ce spun ei: Indicatii: crema colorata matifianta si hidratanta pentru piele mista sau grasa. Acopera imperfectiunile si uniformizeaza  aspectul pielii dandu-i o tenta colorata naturala. Datorita actiunii matifiante trateaza imediat si durabil, cauzele care determina aspectul lucios al pielii: -neutralizeaza fenomenul de reflexie datorita actiunii unice a microparticulelor orifinale (siliciu si microperle). Pielea dvs va reflecta mai putina lumina (efect optic); -absoarbe excesul de sebum; regleaza secretia de sebum, datorita efectului sinergic al agentilor seboreglatori (gluconat de Zn si vitamina B6). Sebium Mat Fluid colorat imbunatateste textura pielii. Complexul patentat Fluidactiv previne blocarea porilor (formarea punctelor negre). Agentii keratoreglatori (esteri de AHA) grabesc reinoirea celulara si inchiderea porilor. Textura fluida este absorbita rapid si asigura o baza de machiaj excelenta. Pielea devine catifelata si perfect mata toata ziua. (evaluarea capacitatii de matifiere si a calitatilor cosmetice intr-un test de utilizare pe 30 subiecti, CIREC). Utilizare: se aplica dimineata, pe pielea curata. Producator Laboratoire Bioderma, Lyon Franta.

Cum o folosesc eu: o aplic pe tenul curat si aplic putina pudra peste si putin blush.

Ce imi place:
- Acopera imperfectiunile si uniformizaeaza aspectul pielii dandu-i o tenta colorata naturala
- Previne blocarea porilor si formarea punctelor negre
- Catifeleaza putin pielea
- Are un parfum fin, placut (nu e puternic)
- Nu imi simt tenul incarcat
- Intra repede in piele

Ce nu imi place:
- Aplic si putina pudra (mai ales in zona T) deoarece dupa cateva ore sebumul incepe sa-si faca de cap

  L-am incercat iarna, o sa il testez si la vara si probabil sa o ii mai fac un mic review si atunci.
Ati incercat acest produs? Cum vi se pare?

Pupici,
Mihaela

2 comentarii:

  1. vezi,zice ca e matifianta,dar tot nu te poti baza 100%.mersi pentru review

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ii dau o sansa la un moment dat. Nu prea ma pasioneaza Bioderma :D n-am fost data pe spate de nimic de la ei :D

    ai un tag la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere